آ
-
آبیاری، محمّد
مقایسه میزان اثر بخشی روش تدریس با نقشه مفهومی در مقایسه با روش سنتی در آموزش زیست شناسی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 21-27]
ا
-
ابراهیمی دباغ، محمد
بررسی اثربخشی روش تدریس کندوکاو بر بهبود قدرت مشاهده دانش آموزان در درس فیزیک [دوره 9، شماره 30، 1402]
-
ابراهیمی دباغ، محمد
طراحی چند رسانه ای و بررسی اثر آن در پیشرفت تحصیلی فیزیک دانش آموزان یازدهم تجربی مدرسه حضرت قائم فریمان [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 61-68]
-
احمدی، یاور
بررسی کجفهمیهای دانشآموزان دوره متوسطه در یادگیری مفاهیم گرماشیمی [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 7-20]
-
احمدی کلاته احمد، فاطمه
بررسی محتوای کتاب های درسی علوم تجربی در مبحث اصطکاک با کمک مدل ارزشیابی SOLO [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 1-15]
-
اصغری، فاطمه
اثربخشی بکارگیری آموزش مهارتهای فراشناختی در کنار آموزش با رویکرد فراشناختی در حل مسئله مباحث فیزیک علوم [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 25-33]
-
افلاکی فرد، حسین
توسعه دانش محتوایی تربیتی فناورانه (TPACK)دانشجو معلمان در آموزش زیستشناسی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 59-69]
ب
-
براهوئی مقدم، احمد
تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه دوازدهم از منظر فعال یا غیر فعال بودن براساس روش ویلیام رومی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 35-48]
-
براهوئی مقدم، نورمحمد
تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه دوازدهم از منظر فعال یا غیر فعال بودن براساس روش ویلیام رومی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 35-48]
-
بهرامی مداح، امیر محمد
بررسی کجفهمیهای دانشآموزان دوره متوسطه در یادگیری مفاهیم گرماشیمی [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 7-20]
-
بهرامی نظرآبادی، روشنک
مقایسه روش های سنتی و نوین تدریس در آموزش زیست شناسی بر دانش آموزان پایه یازدهم شهر شیراز [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 28-34]
-
بوربور، فاطمه
بررسی آموزش فیزیک در سنگاپور [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 25-35]
ج
-
جوادیپور، رقیه
بهرهگیری از روش تدریس پیشسازماندهنده در بهبود افت تحصیلی دانشآموز پایة چهارم در درس ریاضی [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 21-38]
ح
-
حاتمی آبادشاپوری، حانیه
مقایسه روش های سنتی و نوین تدریس در آموزش زیست شناسی بر دانش آموزان پایه یازدهم شهر شیراز [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 28-34]
-
حبیبی، علی
طراحی چند رسانه ای و بررسی اثر آن در پیشرفت تحصیلی فیزیک دانش آموزان یازدهم تجربی مدرسه حضرت قائم فریمان [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 61-68]
-
حسنی، سیما
آموزش مفاهیم پرتوزایی و نیمه عمر با رویکرد STEAM [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 11-16]
-
حسنی، میلاد
مقایسه میزان اثر بخشی روش تدریس با نقشه مفهومی در مقایسه با روش سنتی در آموزش زیست شناسی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 21-27]
-
حیدری نقدعلی، ژیلا
توسعه دانش محتوایی تربیتی فناورانه (TPACK)دانشجو معلمان در آموزش زیستشناسی [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 59-69]
خ
-
خدادادی آزادبنی، فاطمه
بررسی پدیده های فیزیک از دیدگاه قرآن و تبیین روش های برتر آموزش فیزیک با الگوگیری از آیات قرآن [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 41-51]
-
خدادادی آزادبنی، فاطمه
تحلیل سوالات فیزیک پایه دوازدهم کنکور سراسری و آزمون های نهایی سال 1400 با تأکید بر حیطههای شناختی بلوم [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 1-10]
-
خدایاری، نیلوفر
اثربخشی بکارگیری آموزش مهارتهای فراشناختی در کنار آموزش با رویکرد فراشناختی در حل مسئله مباحث فیزیک علوم [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 25-33]
-
خسروی پور، محمدرضا
آموزش مفاهیم پرتوزایی و نیمه عمر با رویکرد STEAM [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 11-16]
-
خلیلی کلاکی، زری
بررسی میزان اثربخشی آموزش درس ریاضی با رویکرد حل مسئله بر پیشرفت تحصیلی و مهارت حل مسئله [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 39-49]
د
-
دشتی، مریم
بررسی اثربخشی روش تدریس کندوکاو بر بهبود قدرت مشاهده دانش آموزان در درس فیزیک [دوره 9، شماره 30، 1402]
-
دشتی خویدکی، مطهره
بازسازی یک رویکرد آموزشی-تفکری برای یادگیری مفهومی نظریه نسبیت خاص [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 1-6]
ر
-
رستگار سعدی، سارا
مقایسه روش های سنتی و نوین تدریس در آموزش زیست شناسی بر دانش آموزان پایه یازدهم شهر شیراز [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 28-34]
-
رضائیان، لیلا
مطالعه آموزش زیست شناسی در ایران در مقایسه با چند کشور جهان [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 1-20]
-
رضایی، صفیه
دخالت دادن دانش آموزان منفعل در امر یاددهی ـ یادگیری به کمک روش تدریس بارش فکری [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 34-40]
-
رهی، فاطمه
بررسی آموزش فیزیک در سنگاپور [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 25-35]
ز
-
زارعی کیاسری، ابراهیم
بررسی سیستماتیک مدل 5E در آموزش علوم تجربی: پیشنهاد یک مدل آموزشی مبتنی بر STEM [دوره 9، شماره 30، 1402]
-
زینلی، زهرا
بررسی محتوای کتاب های درسی علوم تجربی در مبحث اصطکاک با کمک مدل ارزشیابی SOLO [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 1-15]
س
-
سهرابلو، مصطفی
چگونه توانستم به کمک طراحی نرم افزار«محتوای آموزشی علوم تجربی789» وروش های خلاق دیگر،دانش آموزانم رافعال تر وکلاس علوم تجربی راجذاب ترنمایم ؟ [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 36-51]
ش
-
شفائی املشی، سید ضیاءالدین
بهرهگیری از روش تدریس پیشسازماندهنده در بهبود افت تحصیلی دانشآموز پایة چهارم در درس ریاضی [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 21-38]
ص
-
صالحی، منیره
تحلیل سوالات فیزیک پایه دوازدهم کنکور سراسری و آزمون های نهایی سال 1400 با تأکید بر حیطههای شناختی بلوم [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 1-10]
-
صالحی اول، محمد
بررسی کجفهمیهای دانشآموزان دوره متوسطه در یادگیری مفاهیم گرماشیمی [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 7-20]
ض
-
ضمیر انوری، جاوید
اثربخشی بکارگیری آموزش مهارتهای فراشناختی در کنار آموزش با رویکرد فراشناختی در حل مسئله مباحث فیزیک علوم [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 25-33]
ع
-
عسکری رباطی، غلامحسین
بررسی میزان اثربخشی آموزش درس ریاضی با رویکرد حل مسئله بر پیشرفت تحصیلی و مهارت حل مسئله [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 39-49]
-
علویان، فیروزه
آموزش زیستشناسی به کمک کیت BioBits™ [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 49-58]
-
علیخانی، نرگس
بررسی آموزش فیزیک در سنگاپور [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 25-35]
-
عمرانی، سیدمسعود
بررسی پدیده های فیزیک از دیدگاه قرآن و تبیین روش های برتر آموزش فیزیک با الگوگیری از آیات قرآن [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 41-51]
غ
-
غلامی، اعظم
ارزشیابی محتوای زیست شناسی برنامه درسی علوم تجربی مقطع متوسطه اول بر اساس برنامه درسی اجرا شده [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 50-60]
-
غنا، بنیامین
بررسی سیستماتیک مدل 5E در آموزش علوم تجربی: پیشنهاد یک مدل آموزشی مبتنی بر STEM [دوره 9، شماره 30، 1402]
ف
-
فرهادپور بروجنی، رقیه
ارزشیابی محتوای زیست شناسی برنامه درسی علوم تجربی مقطع متوسطه اول بر اساس برنامه درسی اجرا شده [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 50-60]
-
فلاحزاده، سارا
بازسازی یک رویکرد آموزشی-تفکری برای یادگیری مفهومی نظریه نسبیت خاص [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 1-6]
ک
-
کاشفی، زهرا
بازسازی یک رویکرد آموزشی-تفکری برای یادگیری مفهومی نظریه نسبیت خاص [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 1-6]
-
کمالیان فر، احمد
بازسازی یک رویکرد آموزشی-تفکری برای یادگیری مفهومی نظریه نسبیت خاص [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 1-6]
گ
-
گل پرور، مصطفی
تحلیل سوالات فیزیک پایه دوازدهم کنکور سراسری و آزمون های نهایی سال 1400 با تأکید بر حیطههای شناختی بلوم [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 1-10]
م
-
محمد پور، فاطمه
بررسی اثربخشی روش تدریس کندوکاو بر بهبود قدرت مشاهده دانش آموزان در درس فیزیک [دوره 9، شماره 30، 1402]
-
محمدپور، فاطمه
دخالت دادن دانش آموزان منفعل در امر یاددهی ـ یادگیری به کمک روش تدریس بارش فکری [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 34-40]
-
مختار زاده، آتنا
دخالت دادن دانش آموزان منفعل در امر یاددهی ـ یادگیری به کمک روش تدریس بارش فکری [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 34-40]
-
مذنبی، وحیده
تقویت یادگیری مستقل در کلاس درس شیمی در بین دانش آموزان بزرگسال بازمانده از تحصیل : یک اقدام پژوهی در کلاس درس [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 16-24]
-
معین فارسانی، نگین
آموزش زیستشناسی به کمک کیت BioBits™ [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 49-58]
-
میرشجاعان حسینی، سیدعباس
طراحی چند رسانه ای و بررسی اثر آن در پیشرفت تحصیلی فیزیک دانش آموزان یازدهم تجربی مدرسه حضرت قائم فریمان [دوره 9، شماره 31، 1402، صفحه 61-68]
-
میرطالبی، زهرا سادات
مقایسه روش های سنتی و نوین تدریس در آموزش زیست شناسی بر دانش آموزان پایه یازدهم شهر شیراز [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 28-34]
ن
-
نبی زاده، فائزه
مطالعه آموزش زیست شناسی در ایران در مقایسه با چند کشور جهان [دوره 9، شماره 33، 1402، صفحه 1-20]
-
نوری، مهدیه
بررسی آموزش فیزیک در سنگاپور [دوره 9، شماره 30، 1402، صفحه 25-35]
و
-
وزیری، حسین
بررسی علل افت تحصیل دانش آموزان در درس فیزیک دهم ونمودار علت ومعلول آزمایشگاه با ماتریس SWOT [دوره 9، شماره 32، 1402، صفحه 17-24]
ی
-
یحیی نژاد، مجتبی
بررسی سیستماتیک مدل 5E در آموزش علوم تجربی: پیشنهاد یک مدل آموزشی مبتنی بر STEM [دوره 9، شماره 30، 1402]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد